lørdag 24. oktober 2009

Tærud brødrene til topps!



7 spillere, pluss en trøtt trener og pinglete Torstein møtte opp på Årvollbanen 10.00 i dag morges.

Totalt 301 løpere stilte til start, og det er en vemodig trener som må innse at lillebror Martin var den eneste som greide å slå han. Jeg kommer aldri opp med unnskyldninger på hvorfor vi eller jeg har tapt et eller annet, men alt jeg har å si til Martins løp er at han er umennskelig. Resultatet til Martin viser hvor godt han har trent i løpet av det siste året, vi er stolte!

Bak meg og Martin kom Ruben kun 4 minutter bak. Det skulle ta nesten 15 minutter før de to neste Årvoll spillerne kom i mål, hvor Ambar og Knut viste hvor dårlig form de egentlig er i.

En stor applaus til Brani og Valon som kom absolutt sist av alle i herreklassen... Vi får se på det positive gutta, dere kom før 4 eldre damer som kun var ti minutter bak. Bare for å legge til, Knut og Ambar var kun 2 plasser foran Linderud gjengen.
Jafar måtte gi seg halvveis pga et vondt kne.

Selvom det var tungt og slitsomt, håper jeg alle hadde en morsom og annerledes treningsøkt. Vi løp for en god sak, og hadde det morsomt sammen.

Resultat liste:
Tærud,Martin Årvoll Il 44:08 +12:09
Tærud,Adrian Årvoll Il 45:37 +13:38
Nykaas,Ruben Årvoll Il 47:55 +15:56
Sandnes,Knut Årvoll Il 1:02:16 +30:17
Roy,Ambar Årvoll Il 1:02:17 +30:18
Sretenovic,Branislav Årvoll Il 1:09:33 +37:34
Valon Årvoll Il 1:09:42 +37:43

Adrian


Ingen kommentarer: